Psihoterapija

Psihoterapija se zasniva na razgovoru i različitim terapijskim tehnikama kako bi pomogla ljudima da se izbore sa svojim psihičkim, emocionalnim i mentalnim problemima.

Jos prostije rečeno, psihoterapija koristi razgovor i različite terapijske tehnike kako bi ljudima pomogla da razumeju svoje psihičke, emocionalne i mentalne probleme, oslobode se emotivnih tereta, razviju nove strategije za prevazilaženje izazova, unaprede svoje psihičko blagostanje, i postignu dugoročne pozitivne rezultate.

Psihoanalitička (psihodinamska) psihoterapija se zasniva na uspostavljanju specifičnog odnosa između pacijenta i terapeuta u posebnim okolnostima. Ona je bazirana na uzajamnom poverenju i definisana određenim vremenom održavanja i trajanja seanse, jednom do dva puta nedeljno 45 minuta.

Cilj psihoterapije

Ciljevi psihoanalitičke psihoterapije su višestruki: smanjenje ili otklanjanje simptoma, istraživanje i eliminisanje uzroka koji ih stvara, kao i promene u strukturi ličnosti što ima dugotrajni učinak na kvalitet života i prevenciju relapsa bolesti. Njih zajedno definišu terapeut i klijent. Metod lečenja zasniva se na analizi nesvesnog materijala te njegovim dovođenjem u svesno.

Psihoanalitička psihoterapija

Psihoanalitička psihoterapija se razlikuje od terapija koje se oslanjaju na strogo vođenje pacijenta. Nije usmerena na direktno sugerisanje ili izražavanje mišljenja terapeuta. Ova vrsta terapije ne uključuje davanje konkretnih saveta ili aktivno mešanje u život pacijenta.

Psihoanalitička psihoterapija se primenjuje na različite simptome, poremećaje, krize i stanja, kao i na rad na ličnom razvoju u opštem smislu. To znači da može pomoći u rešavanju različitih emocionalnih i psihičkih izazova.

Terapija zahteva aktivno učešće kako terapeuta, tako i pacijenta. Ovo podrazumeva razumevanje, istraživanje i analizu problema, sa ciljem dubljeg razumevanja i samoproučavanja.

Psihološko savetovanje

Za razliku od psihoterapije, to je proces usmeren na određeni problem, uglavnom jasno konkretizovan, gde se rad ograničava na rešavanje istog, uglavnom bez dubljeg ulaženja u ličnost i uzroke određenog stava klijenta. Sem toga, savetovanje podrazumeva i pružanje podrške, davanje relevantnih informacija, psihoedukacija itd.

Psihološke konsultacije

Procena celokupnog stanja klijenta i pomoć u odabiru optimalne vrste lečenja su ključni koraci u pružanju adekvatne zdravstvene brige. Osim toga, holistički pristup obuhvata i dodatne aspekte kako bi se osiguralo sveobuhvatno blagostanje pacijenta. U kontekstu pomoći klijentu, to može uključivati: saradnju sa referentnim specijalistima, savetovanje o adekvatnom izboru terapije, upućivanja na dalju procenu, savetovanje o prevenciji i zdravim navikama.

Ako prepoznajete znakove psihičkih poremećaja kod sebe ili nekog u vašem okruženju, ne ustručavajte se da zakažete pregled i razgovor sa stručnjakom. Pružite sebi ili svojim bližnjima priliku za podršku i promenu. Vaš korak prema boljem psihičkom zdravlju je važan. Zakažite pregled danas i dopustite nam da budemo tu za vas.

Cene psihoterapije

Psihoterapija cena